Wat vinden onze klanten

Baarn, 06 10 2013
1e uitslag van het gehouden beoordeling inventarisatie onderzoek. Of/wel klant tevredenheids onderzoek. Sept. 2013 onder tien klanten.

In de perioden ná de zomer vakantie en vóór de herfstvakantie hebben wij een  klant tevredenheids toets laten doen. Wij hebben onze klanten de hier onder volgende vragen geteld en hen gevraagd hier een cijfer aan te verbinden. Per vraag geven wij u de ingevulde antwoorden. De betreffende klanten hebben aangeven geen bezwaar te hebben als wij hun beoordeling op onze site plaatsen. Om privacy  redenen en als verificatie noemen we alleen de naam van de hond en niet de namen van de baasjes.

1 = zeer slecht      2 = slecht      3 = net aan goed en/of goed      4 = erg goed       5 = zeer goed

Communicatie vanaf uw eerste contact met Holidaydogs hierbij denken we dan ook aan de digitale communicatie per G-mail
Lotje 5 (zeer goed)
Nada,Nabraska en Toujour 4 (erg goed)
Cor 3 (goed)
Luce&Lance 4-5 (erg goed -zeer goed)
Sascha 4 (erg goed)
Duidelijkheid van de web-site en de gegeven informatie.
Lotje 5 (zeer goed)
Nada,Nabraska en Toujour 4 (erg goed)
Cor 3 (goed)
Luce&Lance 4-5 (erg goed -zeer goed)
Sascha 4 (erg goed)
Uw eerste indruk en ontmoeting met de honden en begeleiding in het bos.
Lotje 5 (zeer goed)
Nada,Nabraska en Toujour 5 (zeer goed)
Cor 4 (erg goed)
Luce&Lance 4-5 (erg goed -zeer goed)
Sascha 3 (net aan goed en/of goed)
Uw algemene 1e indruk van ons huis (beoordeel specifiek hieronder)
Lotje 4 (erg goed)
Nada,Nabraska en Toujour 5 (zeer goed)
Cor 3 (goed)
Luce&Lance (geen mening)
Sascha (geen mening)
Bereikbaarheid, parkeergelegenheid en indeling van ons huis
Lotje 4 (erg goed)
Nada,Nabraska en Toujour 4 (erg goed)
Cor 3 (net aan goed)
Luce&Lance (geen mening)
Sascha 3 (goed)
Netheid veiligheid en hygiëne van ons huis.
Lotje 4 (erg goed)
Nada,Nabraska en Toujour 4 (erg goed)
Cor 3 (goed)
Luce&Lance 4-5 (erg goed -zeer goed)
Sascha 3 (goed) – baasje schrijft: “tja, het wel een echt dierenhuis maar volgens mij wel schoon”
De deskundigheid en betrokkenheidvan de hondenbegeleiders.
Lotje 5 (zeer goed)
Nada,Nabraska en Toujour 5 (zeer goed)
Cor 4 (erg goed)
Luce&Lance 4-5 (erg goed -zeer goed)
Sascha 4 (erg goed)
De indruk van de beleving van uw hond bij ons in de opvang.
Lotje 5 (zeer goed)
Nada,Nabraska en Toujour 5 (zeer goed)
Cor 3 (goed)
Luce&Lance 5 (zeer goed)
Sascha 4 (erg goed)

Als u een rapport cijfer zou mogen geven tussen 1 en 10 welk cijfer zouden wij dan van krijgen?

1 = Meteen stoppen
2 = Verdiend nog veel verbetering
3 = Best goed bezig
4 = Goed bezig
5 = Erg goed bezig
6 = Kan een voorbeeld zijn
7 = Ik ga hier vaker mijn hond brengen
8 = Ga jullie aanbevelen bij  vrienden.
9 = Er zouden meer van dit soort opvang moeten zijn.
10 = Ik draag jullie op handen omdat

Lotje: 10 (Ik draag jullie op handen omdat; )

Baasje van Lotje schrijf ; “Ik jullie werkwijze en toewijding uniek vind. Ook de kunde en jullie enthousiasme is voor mij de reden dat ik mijn hond Lotje in het volste vertrouwen bij jullie breng. Zij geniet volop !!!

Nada, nabraska en Toulour; 8 (Ik ga jullie aanbevelen bij vrienden.)

Cor; 7 (Ik ga hier vaker mijn hond brengen.)

Luce&Lance ; 8 (Ik ga jullie aanbevelen bij vrienden) – 9 ( Er zouden meer van deze opvang moeten zijn.) -10 (Ik draag jullie op handen omdat; )

baasje van Luce&Lance schrijft; “Zéér betrokken en flexibel. Altijd meedenkend voor de juiste oplossing. Voor de honden zelf is ’t écht geweldig en iedere keer weer een feestje ! De liefde voor onze honden is zeer merkbaar !

Als eventueel verbeterpunt geeft baasje aan; “De veiligheid van de honden t a v de auto. Hoewel het natuurlijk geweldig stoer is om in zo’n Limo te vervoeren, zitten/liggen ze los in de auto. Dit is een risico. Er kan een situatie ontstaan , waardoor ze de chauffeur afleiden met alle gevolgen van dien…. Naar mijn idee is het toch beter om ze dus op een andere manier te vervoeren. In een busje bijvoorbeeld,met aparte “kooien

Sascha; 7 ( ik ga hier vaker mijn hond brengen)  ( 8 (ik ga jullie aanbevelen bij vrienden.)

Verder schrijft het baasje; “Ik ben tevreden over jullie. De honden zijn goed verzorgd terug gekomen. Zowel lichamelijk als in gedrag.  Ik moest wel even wennen aan de limousine dat alle honden daarin gedaan worden, maar heb ook ervaren dat de honden dit waarschijnlijk geen probleem vinden.

Dit tevredenheid onderzoek hopen wij elk jaar te kunnen houden. Al onze klanten zullen wij hier zo veel mogelijk in betrekken en hun aanbevelingen overnemen en met hun toestemming bekent maken via de web-site.
Heeft u nog ideeën of opmerkingen dan horen wij dat graag van u.